Een onbezorgd uitje dankzij Lions Club Etten-Leur

Lions Club Ettten-Leur nodigde voor het vierde jaar onder meer vluchtelingen, ouderen, mensen met een beperking en cliënten van de voedselbank uit voor een onbezorgde middag/avond vol entertainment van Circus Harlekino. Eigenlijk stonden de voorstellingen een week eerder gepland, maar door heftige storm werden deze uit voorzorg een week opgeschoven. Op vrijdag 27 mei was het dan zover!

Alle toeschouwers kregen een warm welkom van Kevin van Geet, de jongste circusdirecteur van Europa. Kevin, die ook de rol van spreekstalmeester op zich neemt, droeg een prachtig circuskostuum dat hij in maart geschonken heeft gekregen van Lions Club Etten-Leur. Door de coronacrisis kon zijn kerstcircus 2 jaar achtereen niet doorgaan, wat een grote financiële klap was voor het circus. Deze schenking van de Club was dan ook van harte welkom!

Eén voor één kondigde Kevin van Geet de mooiste acts aan. Van diabolokunstenaar Ezra Veldman tot Anna Kucherenko die haar moves aan een ‘chinese pole’ liet zien. Ook Maria Bizarro maakte indruk op het enthousiaste publiek, met een vlijmscherpe sabel balancerend op haar voorhoofd beklom ze een metershoge ladder! Je kon een speld horen vallen in de tent… De act met de honden kon ook op veel applaus rekenen. De beestjes in allerlei kleuren en maten deden de indrukwekkendste kunstjes! Tussen de acts door kon het publiek rekenen op de komische invullingen van clown Daniël, uiteraard met behulp van verschillende toeschouwers. Tot grote hilariteit van de rest van het publiek.

Circus Harlekino heeft wederom een prachtige show neergezet waarvan een ieder heeft kunnen genieten!