Samen er op uit

Op initiatief van de gezamenlijke serviceclubs in Etten-Leur e.o. en in samenwerking met gemeente Etten-Leur en dankzij het Nationaal Ouderenfonds, rijdt Avoord Zorg en Wonen met de PlusBus 'Samen Er Op Uit'. Door deze bus kunt u er, samen met anderen, wekelijks op uit om verschillende activiteiten te ondernemen. Bijvoorbeeld om te winkelen, om naar musea of tuincentra te gaan.

Hoe werkt het?

• De PlusBus is er voor iedereen vanaf 55 jaar
  • Er is plaats voor uw rollator of rolstoel
  • Per activiteit kunt u zich van tevoren opgeven via 076 - 532 50 42 (werkdagen van 9.00 - 12.00 uur) of per mail via: plusbus@avoord.nl
  • In het maandprogramma staan de kosten per activiteit. Deze betaalt men bij aanvang of als men wordt opgehaald.

Initiatiefnemers

Het Nationaal Ouderenfonds biedt een helpende hand aan oudere mensen in Nederland met activiteiten voor nieuwe sociale contacten, om zelfstandigheid te behouden en gezond ouder te worden. Het Ouderenfonds is de initiatiefnemeer van de BoodschappenPlusBus. Met dank aan deze lokale partners is het gelukt om deze PlusBus ook in Etten-Leur rond te laten rijden:

• Junior Kamer Etten-Leur
  • Lionsclub Etten-Leur e.o.
  • Lionsclub 'De Vryeheydt Etten'
  • Ronde Tafel 157 Etten-Leur
  • Rotaryclub Etten-Leur e.o.

Meer informatie is te vinden op de site van Avoord: www.avoord.nl