Met de feestdagen rond Kerst en oud-nieuw voor de deur wil De Lions Club Etten-Leur e.o. graag in deze moeilijke tijd van minder onderlinge contacten en mogelijk ook nog andere bijzondere situaties iets doen voor een ander dan uzelf. Voor velen inmiddels een begrip omdat de Wensboom al ruim vijftien jaar in het Winkelcentrum heeft gestaan en nu in de (Nieuwe) Nobelaer.

De Lions Club Etten-Leur e.o. organiseert in samenwerking met de Nieuwe Nobelaer de wensboomactie voor 2021. Met deze wensboomactie komt u in de gelegenheid een wens te doen en een ander blij te maken, een steuntje in de rug te geven of om iemand te bedanken.

In de Nieuwe Nobelaer staat van maandag 7 december a.s. de wensboom, waarin u uw wens voor iemand uit Etten-Leur kunt plaatsen.

Dit moet u doen:

U vult in de hal van de (Nieuwe) Nobelaer een “Ik doe een wens voor een ander mens” formulier in met daarop een omschrijving waarom u graag deze wens vervult wilt hebben.
U scheurt het formulier op de perforatielijn in 3 delen en hangt het bovenste gedeelte waarop de wens heeft geschreven in de wensboom.

Stop het middelste gedeelte in de box die bij de boom staat.In januari worden alle wensen door de Lions Club Etten-Leur e.o. beoordeeld en vervuld. Niet altijd kunnen alle wensen vervuld worden, maar in alle gevallen krijgt u als aanvrager bericht.