Lekker Etten-Leur

Reeds een aantal jaren heeft onze club een stand op het culinaire evenement Lekker Etten-Leur
dat jaarlijks in september wordt gehouden. Wij verkopen onze zelfgemaakte
gerechtjes en wijnen uit onze eigen wijnshop wine2share.nl  De opbrengst van ca €3000 wordt gebruikt voor de financiering van goede doelen.

BOV troffee

Op de vrijdag avond werd voor de ondernemersprijs dus de BOV (Beste Ondernemers Visie) troffee uitgereikt. Het thema van dit jaar was Partners in Business. De BOV-trofee 2017 ging naar de bedrijvencombinatie Jansen, Brouwers & Bouwman (hoveniers, houtbouw en zwembaden). Dit alles ging gepaard met een heerlijk zonnetje. De start van lekker Etten-Leur was dus uitstekend en tot de sluiting bleef het op de vrijdagavond erg gezellig druk. En ook de zaterdag was een geslaagde dag voor het evenement.

Als lionsclub stonden we dit jaar met een stand om hapjes en drankjes te verkopen. Zowel de hapjes als de drankjes mochten de gasten goed smaken. De keuze kon gemaakt worden uit een cappuccino van eekhoorntjesbrood, een vleesduo sate-pulled pork
met wilde rijst, en een kaasplankje met heerlijke geitenkaas van onze lokale geitenkaasproducent de Bettinehoeve. Daarbij kon men kiezen tussen een rode, witte of rose wijn.

Stichting Hartveilig Etten-Leur

De opbrengst van het totale evenement is gegaan naar de Stichting Hartveilig Etten-Leur, voor de aanschaf van een AED-paal op het Raadhuisplein.
De opbrengsten van onze stand zullen gaan naar o.a. het vervullen van wensen die jaarlijks in de Wensboom worden opgehangen, en de tegoedbonnen die we met Pasen uitdelen voor minderbedeelden in onze gemeente.