Tweejaarlijks Circus

Om de twee jaar koopt onze Lionsclub alle 800 kaarten van een middag voorstelling van het Wintercircus in Etten-Leur.

De entreekaarten worden gratis uitgereikt aan Avoord, Amarant, Sovak, Zonnebloem, GGZ, Voedselbank, Steunpunt vluchtelingen, Diaconie van de Protestantse kerk de Baai, Diaconie van de RK kerk, Harold van Zundert, Leergeld,  enz. ter verdeling onder de met hen verbonden personen.

Lions en hun partners begeleiden de bezoekers

Wat was het genieten voor alle aanwezigen. De Lionsclub Etten-Leur trakteerde ook dit jaar weer op een middagje uit naar het circus. De genodigden gingen op weg naar de circustent waar ze hartelijk werden ontvangen door de leden van de Lionsclub Etten-Leur.

De reactie waren geweldig, de reactie van Avoord bijvoorbeeld:

Het was een prachtige voorstelling en de ondersteuning van de Lionsclub in en rondom de tent was erg goed geregeld! Een mooi begin van het nieuwe jaar. Dankjewel Lionsclub en iedereen die bij dit grote evenement ondersteuning heeft geboden.