Bent u een maatschappelijke organisatie of persoon in Etten-Leur die actief is op charitatief- welzijn- medisch- cultureel- of sportgebied in Etten-Leur of in een ontwikkelingsland?
Dan geeft onze Lionsclub u graag een financieel steuntje in de rug!
Onze club heeft uit de opbrengst van de wijnverkoop, € 5000 hiervoor gereserveerd.

Wij hopen op veel aanvragen: van een paar honderd euro tot een veelvoud daarvan.
Een onafhankelijke Beoordelingscommissie van vier personen beslist over het al dan niet toekennen van een ondersteuning en de hoogte daarvan. Leden zijn de Lions Koen van Vugt en Gerwin Drent en twee niet-Lions: oud burgemeester Heleen van Rijnbach (voorzitter) en Jacques van Dongen van café de Klomp. De Lions zijn verheugd dat Heleen en Jacques met hun grote kennis van wat er zich in Etten-Leur voordoet, lid van de beoordelingscommissie willen zijn. De Beoordelingscommissie doet haar werk in januari 2023, en in februari wordt de uitslag bekend gemaakt in de Etten-Leurse Bode en op deze website.

Voor meer informatie: bel   06-515 79 702.